środa, 28 marca 2012

Wielkanocna Lekcja miłości


Wszyscy mają jajka- mam i ja:)
Jak zobaczyłam ten papier to pierwsze skojarzenie było"pościelówa"-bo widziałam w internecie, ale kiedy zobaczyłam go na żywo w czasie Scrapowiska, to z miejsca się w nim zakochałam. 
Prawdopodobnie Lekcja miłości z Galerii Papieru często będzie u mnie gościć ze względu na swoją uniwersalność. Stanowi świetne tło ewentualnie uzupełnienie, ale przede wszystkim jest uniwersalny jeśli chodzi o okazjonalność-
kartko-maniaczki wiedzą o co chodzi;)
(w kilku miejscach Glossy Akcent) 
i wersja różowa

 kropeczki to transparentny róż  Perlen Pen 

ps.
wszystkim, którzy mają problem z uzyskaniem kształtnego jaja, polecam do odrysowywania sklejkowe jajka do dekoupagu
są trwałe i w kilku rozmiarach, i szalenie ułatwiają prace:) 


4 komentarze:

FreubelFee pisze...

piekne jajka:-) bardzo dobry pomysl z tym odrysowywaniem:-)

Monia vel bobinia pisze...

śliczne karteczki, tą pierwszą z chęcią bym przygarnęła :o)

a ty wiesz, ze ja dopiero od Ewci na Scrapowisku dowiedziałam się, ze prowadzisz bloga... nieźle jestem poinformowana heh... teraz będę na bieżąco zaglądać, bo wrzuciłam sobie link :o)

żana pisze...

świetny pomysł, nie wpadłabym na taki:) bardzo mi się podobają! gdy pierwszy raz zobaczyłam tę kolekcję również pomyślałam o pościeli u babci:)

skimmia pisze...

Prześliczne karteczki :-)
pozdrawiam wiosennie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...