poniedziałek, 5 marca 2012

Just for You

Ta karteczka już dawno chodziła mi po głowie i traf chciał, że Scrapujące Polki wymyśliły wyzwaniową kartkę z girlandą. Oczywiście strasznie mnie to ucieszyło, bo ktoś stanął nade mną z batem i oto efekt:)

 Nie bardzo wiedziałam jaki tekst mam umieścić na tej kartce i z pomocą przyszedł mi ten ćwiek, a przy okazji dodałam też na tagu z tej samej kolekcji kwiatka, ale nie jestem co do niego przekonana, choć niewątpliwie jest miłą oprawą.

W środku oczywiście znalazło się miejsce na życzenia i na jeszcze jednego misia:)

Miś jest potraktowany embosingiem  i moim ulubionym pudrem opalizującym, a chorągiewki i tag brokatem w płynie. 
Jak wiecie zbliża się łódzkie scrapowisko i mam nadzieję, że po pierwsze nacieszę me oczy całym dobrodziejstwem wystawców, może coś ciekawego zakupić, co umknęło mi w wirtualnym świecie sklepów, no i ponownie spotkać wszystkie papierowo zakręcone wariatki:)
Może ktoś z zaglądających będzie na warsztatach 7-dots-studio "Eleganckiej kartki"? Ja będę i strrrrrrasznie się cieszę. Radość ma jest porównywalna do euforii związanej z wizytami w Ikei- kto mnie zna ten wie o czym mówię;)
A w następnym poście pokażę wam "moje" zaproszenia ślubne, czyli efekt końcowy przymiarek, które już Wam pokazywałam.
Tymczasem życzę wam słodkich snów i przesyłam słodziakowe uśmiechy od moich dzieci




4 komentarze:

Bea pisze...

Przefajne masz dzieciaki!!! i jak wyrosły!!!!!!! SZOK!
A karteczka super!

mała sztuka pisze...

prześliczna karteczka ... dzieciaczki cudo pozdrawiam

Karmeleiro pisze...

prześwietna kartka! i dzieciaczki cudne!

FreubelFee pisze...

bardzo fajny pomysl na kartke!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...