piątek, 30 marca 2012

Urban Stamps

Czas pochwalić się nowościami od mojej Siostry. Tym razem są to m.in. stemple Urban Stamps, które już od dawana za mną chodziły:)
5x7 URBAN STAMPS - Print BIRD
a oto efekty pracy z nimi
 Przy tej kartce użyłam stempli tylko z zestawu Print Bird + stempelek z polskim napisem (uzupełnię skąd , bo zapomniałam:), zaś papier to gratisy od Scrap Pasji i od Lemonade, ćwieki z Craftmanii ozdobiłam kryształkami od Siostry:*


Druga to prezentacja stempli z zestawu Type Print. Swoje miejsce znalazł nawet kwiatek;) Puszczam oko do tych, którzy wiedzą o moich problemach ze stosowaniem tego typu ozdób. Te miedziane ozdoby, to element pasmanteryjny- czasami macie takie na bluzkach:)



Piękny ten turkus i pewnie jeszcze nie raz do niego wrócę:)



3 komentarze:

Karmeleiro pisze...

Niezwykłe kartki z nimi powstały i świetne połączenie kolorów. Podoba mi się :)

Monia vel bobinia pisze...

super kolorystyka, a stempelków zazdroszczę :o)

Matilde pisze...

Śliczne karteczki! Uwielbiam połączenie turkusu z brązem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...