niedziela, 25 marca 2012

Scrapowisko cz.I

Witam wszystkich -może nie rano, tak jak obiecywałam, ale jednak jestem:)
To był długi i intensywny dzień. Wszyscy, którzy odwiedzili dzisiejsze Scrapowisko coś o tym wiedzą, 
ale energia, którą przywiozłam starczy mi na następne pół roku, czyli aż do jesiennego spotkania:)

Większą fotorelację pokażę w następnym poście, a dzisiaj tylko krótka relacja z kartkowych warsztatów"Eleganckiej kartki" sponsorowane przez 7dotsstudio
moja "elegancka" kartka:)
i dwie- tylko tyle zdążyłam- koleżanek po fachu;)

wielkie podziękowania dla Tusi i Anai za cierpliwość oraz wsparcie

...a teraz obiecane wyniki Foto Candy
aby nie przedłużać, bo i tak nie zdążyłam przed północą
ogłaszam, że zwycięzcą jest...



oraz 
a także
i
Gratuluję!
A moja decyzja wynika z tego, że bardzo lubię dawać prezenty:))
Dziękuję japkowej i Lejdik za udział , a przede wszystkim miłe słowa, jeśli kiedyś zawitacie do Łodzi to zapraszam na szybką sesyjkę przy kawce.
Obiecana niespodzianka dla nowych obserwatorów poleci do Skimmi:) czekam na adres, a w następnym poście kilka fotek ze Scrapowiska i warsztatów Bei i Ewy.
Tymczasem dobranoc i moc wirtualnych uścisków dla wszystkich zaglądających:)

5 komentarzy:

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

Dziękuję! Ale się cieszę!

Skimmiuś - Siostrzana Wiedźmo kochana - to co? Wspólna sesja? :) Kiedy przyjedziesz?

Anonimowy pisze...

Piękną karteczkę wykonałaś :-) bardzo elegancka

skimmia pisze...

Niesamowite :-) tak się cieszę że będę miała okazję odwiedzić Łódź :-)
I do tego jeszcze niespodzianka SUPER :-)
Gratuluję pozostałym szczęściarom a ja idę pisać maila :-)
pozdrawiam

anai pisze...

Dziękuję za udział w warsztatach i za to, że tak piękną kartkę stworzyłaś.
Było mi bardzo miło Ciebie poznać :)

Ewa Kierzek pisze...

Jejku!! Zajrzałam, żeby obejrzeć relację. Zdziwiłam się, że Ty to Ty, bo wiem kim jesteś a nie wiedziałam, że Monikowo to Twój blog :))) Karteczka mnie zachwyciła, jest cudna a na końcu patrzę, że co? Jestem na liście osób, które wygrały candy???? Na serio?? O_O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...