poniedziałek, 26 marca 2012

Scrapowisko cz.III

To już chyba końcówka mojego sprawozdania z wiosennego Scrapowiska.
Zapraszam na warsztaty LO do Bei :)


I chyba to by było na tyle, choć z całego Scrapowiska mam ponad 150zdjęć(urok cyfrówki;)
Przyznam się, że nie wszystkie zdjęcia mnie zadowoliły, ale to był chrzest bojowy mojego nowego obiektywu i mimo kilku wpadek, jestem -powiem nieskromnie-zadowolona z uzyskanego efektu.
Teraz czekam na czas i pogodę, i sesję z moimi candowymi modelkami:) i już się cieszę! 
Wracając zaś do prac dziewczyn, po prostu jestem zachwycona i przede wszystkim, zachęcona, do pracy z "dużym formatem".  Takie spotkania dają motywującego kopa i życzę nam wszystkim jak najwięcej takich chwil.
Pozdrawiam  zaglądających i dziękuję za wszystkie miłe sygnały:)









2 komentarze:

Bea pisze...

Dzięki za ten fotoreportaż! :)

skimmia pisze...

świetne zdjęcia - widać że czas spędzony bardzo kreatywnie :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...