czwartek, 30 czerwca 2011

wyzwaniowo

a kto nie lubi wyzwań?! ;)
tą karteczkę stworzyłam na wyzwanie ScrapGalerii
Wykonane wg mapki, więc sprawa mocno ułatwiona:)
do wykonania jej użyłam bardzo wdzięcznych papierów z serii Jack & Jill oraz stempli, a w zasadzie jednego tylko go "podzieliłam" stemplując dwa przeciwległe rogi.

Ta za to powstała wg mapki  Polek Scrapujących



Bardzo lubię warstwy i chociaż jest z nimi sporo roboty, to jednak efekt końcowy jest wart wysiłku.

A przy okazji chcę podziękować wszystkim odwiedzającym mnie, bo właśnie zauważyłam, że na liczniku pojawi się za chwilę okrągłe 10000. Szczególnie dziękuję tym, którzy zostawiają po sobie nawet najmniejszy 
ślad, bo jest on namacalny dla oka, a to szczególnie miłe, bo wiem, że ktoś nie tylko zajrzał, ale także poświecił trochę swojego czasu :)
Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze wiele  :)tysięcy:)  razy
Pozdrawiam wakacyjnie z mojego Monikowa :*

1 komentarz:

rudlis pisze...

Karteczki obie są piękne :)
Dziękuję za udział w zabawie z craft mapką.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...