czwartek, 29 listopada 2012

Świąteczne scrapowanie

 
 Pewnej listopadowej soboty poziom kreatywności na mapie Łodzi sięgnął zenitu! 
Gdzie? W Akademii Rękodzieła NICNIEROBIENIE :)
Rączki- jakże uzdolnione- wyczarowywały świąteczne cuda, a śmiechu i "fachowym" dyskusjom nie było końca:)

 














Cięły, kleiły, gadały, stemplowały, wycinały, a także wygniatały oraz filcował(!):
Yvette ;), Siostra Dorota, MatildeKiti(W) z Mikołajem i panią Basią, Tatiana, EwaMarsza z Olą, Bea, Anuszka, Kamilcia, Ania z poddasza oraz ja, która tylko próbowała to wszystko uchwycić:)

ps. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i dziękuję za zaproszenie :)

6 komentarzy:

Bea pisze...

Fantastycznie zapamiętamy to spotkanie! Także za sprawą tych fotek! dzięki Monika!

Ewa Kierzek pisze...

Zdjęcia piękne!! PIĘKNE!! I te moje wybrane i ustawione perełki rangera tak ładnie uchwyciłaś :) Do jednego tylko się muszę przyczepić (bo muszę) - Yvette, nie Ivette :D

EWA pisze...

Mój brat określiłby zapewne wszystko jednym krótkim słowem -"miodzio!!"

Matilde pisze...

Jak ja się cieszę, że mogłam tam być :)) I jaki piękny bałaganik udało Ci się uchwycić na mojej macie :))

skimmia pisze...

Świetna fotorelacja :-)
uff zazdroszczę takich twórczych spotkań :-)
pozdrawiam

Unknown pisze...

Matilde nie wiem czy wiesz, że całe grono odkryło jak piękne masz dłonie!
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...