środa, 27 kwietnia 2011

Tryptyk dla Emilki

Długo zastanawiałam się nad oryginalnym prezentem na Chrzciny i wybór padł na "tryptyk". Tutaj muszę podziękować Dominice ze scrapińca za czas jaki poświęciła mnie-totalnemu laikowi w sprawach baz, itp. bo całkowite oszołomienie ilością produktów jakie oferuje nie pozwalało mi trzeźwo myśleć( jednak live to nie to samo co ekran:)



Co do motywu to postawiłam na Celebrate! Prima Marketing.
Wydał mi się przede wszystkim uroczy i  różowy w granicach rozsądku, bo chciałam uniknąć cukierkowatości i w sumie mi się udało. 





Dopełnieniem całości były rodzime papiery UHK.
W kolejce czeka na ukończenie album dla mojej Niny, ale to chyba jeszcze trochę potrwa...
A to główna bohaterka całego zamieszania:)

...aaa, bym zapomniała- bardzo dziękuję za wszelkie oznaki pamięci i dobre Wielkanocne słowo, mam nadzieję, że wszytko czego sobie życzyliśmy spełniło się lub lada chwila się spełni:)

1 komentarz:

Ula H. pisze...

Pięknie udał Ci się ten tryptyk ! Nie przesłodzony, wyważony i prześliczny.Zdolna z Ciebie "bestia" :)) Pozdrawiam !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...