niedziela, 5 grudnia 2010

Svarowski

Svarowski oczarował mnie
 te barokowe kolczyki o pięknej nazwie Crystal Vitrail Lighti odzwierciedlającej niesamowitą barwę, znajdziecie na Bazarku Handmade i przyznam, że z chęcią pozostały by w moich zbiorach, ale od tego przybytku jednak głowa czasem boli, więc ograniczyłam się tylko do tych szafirków:)
Svarowski oczarował mnie przede wszystkim barwą i tym czymś czego nie potrafiłam nazwać. Oświecił mnie mój znajomy jubiler- chodzi po prostu o czystość. Gdy oglądamy dwa praktycznie identyczne kryształki, od razu widać, co jest tylko szkiełkiem. Jeśli będziecie miały okazję zróbcie takie porównanie, a wtedy już nigdy nie będziecie chciały patrzeć na nic innego... tylko na pana S.
Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia, 
nie zapomnijcie o czapkach:)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...