niedziela, 4 stycznia 2015

Z nowym rokiem , nowym krokiem...z kalendarzem ;)

Witam Was w Nowym Roku i mam nadzieję, że Sylwester upłynął Wam tak przyjemnie jak i mi ;)
W myśl zasady, że jaki Sylwester taki cały rok, to mój 2015 będzie uśmiechnięty od ucha do ucha :D

Na fali radości powstało kilka kalendarzy
Fan fotografii na pewno ucieszy się z takiego stylowego kalendarza. Papier  amerykańskiej firmy BoBany- Mama-Razzi2 to chyba mój ulubiony w klimacie foto :)


 Czasami jednak sięgam po odrobinę słodyczy i wtedy wracam do Papermanii i LucyCromwell
 mały, poręczny kalendarz wiązany błękitną wstążeczką 
i wersja duża z miętową wstążką i babeczkami

 po słodkościach czas na arszenik i stare koronki, czyli bardzo klimatyczny papier, niestety nie pamiętam czyj ;)


obok kalendarzy coraz większa popularnością cieszą się notatniki, na dłuższe zapiski
Ten jest z bardzo wygodną gumką i z 80 kartkami w linie- może przyda się jakiejś ogrodniczce?
 moja wersja 3D ;)

ciąg dalszy nastąpi niebawem...
a kto jeszcze nie ma kalendarza- zapraszam do pisania maili :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...