piątek, 18 stycznia 2013

Taniec

Często zdarza mi się wykonywać coś na specjalne życzenie i ten rodzaj twórczości lubię najbardziej, choć niesie ze sobą ryzyko, podekscytowanie i niepewność, czy spełnię oczekiwania, trafię w gust i czy potrafię zaskoczyć?
Taka praca, to trochę jak dawanie prezentu,
 bo daję część siebie - konkretnej osobie:)
Wtedy angażuję się podwójnie i pracuję całym sercem, ale też zadowolenie obdarowanej osoby  cieszy podwójnie-więc od razu dziękuję, za wszystkie maile, komentarze i telefony, nawet nie wiecie ile dajecie mi radości, która uskrzydla i mobilizuje do jeszcze intensywniejszego działania!

Ten kalendarz powstał właśnie na specjalne życzenie:)



Grafika Muchy okazała się tak inspirująca, że gdy tylko ją zobaczyłam już wiedziałam z czym ją zestawię.
Papier Craft House+ flizelina zdobiona + ćwieki Craftmanii+ brokat w płynie i Glossy Accent+ pasmanteria:)

Pozdrawiam wszystkich, których nie zanudziłam i witam też serdecznie 100 obserwatora, do którego leci już mały upominek:)


3 komentarze:

Bea pisze...

Świetna kolorystyka!

skimmia pisze...

Świetny :-)
pozdrawiam

jolajla pisze...

super, mój kolejny też sobie zażyczę z koronkową tasiemką, która dodała masę uroku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...