piątek, 9 grudnia 2011

Kartka tagowa z gwiazdką + "mapka"

Jedni sprzątają , drudzy gotują, jeszcze inni latają za prezentami, a ja...
 odpowiadam na wyzwanie;)
Miał być kształt taga, gwiazdka, tasiemka i napis.
Wszystkie warunki spełnione więc się odhaczam;)
Tą kartkę zrobiłam pierwszą tylko nie doczytałam o kształcie, więc zabrałam się (z przyjemnością) 
 z powrotem do pracy.


W tym roku mam dość zdobne papiery i szkoda przykrywać je kolejnymi warstwami, a ten układ pozwala wyeksponować cały urok wzorów, nawet tych najdrobniejszych. Dlatego pewnie powstanie jeszcze kilka kartek z tym motywem.
Jeśli macie chęć spróbujcie wykorzystać ten układ jako mapkę i podzielcie się swoimi pracami linkując w komentarzu. Z chęcią będę pośredniczyć:)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...