czwartek, 16 września 2010

Kolorowo

Nareszcie wyszło słońce! Już myślałam, że te chmury nigdy nie odpłyną! Cóż z tego ja mam gil do pasa, Puniek chrycha i w związku z tym nie idzie do przedszkola(ale się zasmucił!;), jedynie Niunia jeszcze się trzyma.
 Jak na złość akurat teraz mnie dopadło, jak mam zlecenie ślubne! Mam tylko nadzieję, że nie zarażę Młodych, bo oprócz kwiatów będę robić im także reportaż, a w poniedziałek jeszcze sesja. Lepiej niech mi przejdzie, bo kicham w najmniej odpowiednich momentach:) 
 
Na pocieszenie troszkę kolorków




3 komentarze:

lejdik pisze...

Biżuteria jest tak optymistyczna i radosna, że od samego patrzenia na nią robi się wesoło!!:)
SUper robota, piekne lakierowanie, bardzo mi się podoba!
Zdrowia dla Ciebie i dzieciaczków życzę, pozdrawiam!

Kamila pisze...

Mam nadzieję że sprawy zdrowotne się ustabilizowały.

Dziękuje za wizytę u mnie i dzisiejsze słonko przesyłam.

Lesia pisze...

Моника у вас очень необычные стильные и красивые работы! Творческих успехов Вам .Леся

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...