niedziela, 11 kwietnia 2010

Jelenie na rykowisku


Pewnie nie tylko u mnie panuje wieczny chaos wśród karteczek, karteluszek, rachunków i wszelkiego rodzaju"ku pamięci". Postanowiłam z tym powalczyć i stworzyć miejsce na wszystko co "ważne";) i oto rezultat moich walk: 
Strasznie polubiłam ten listowni mimo koloru jaki mu nadałam- dla tych, którzy nie wiedzą: brązy to nie moje klimaty, ale, ale... ten wzór mnie zachwycił, po prostu zwariowałam, już dawno nic mi się tak nie podobało. Do tego połączenie jeleni z tymi zamglonymi drzewami, spod których prześwituje rysunek drewna...ach, nie ładnie być tak nieskromnym ;)


Wszystko wykończone czekoladową aksamitką.
 przedpo

a do tego jeszcze biżu

i druga strona:


a te poleciały do Ani http://aniakonieczna.blogspot.com/


               

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

nie mogę się ich doczekać;)
wszystko cudne...
ja także jestem zachwycona tym motywem...a ty robisz z niego wspaniałości!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...