wtorek, 23 lutego 2010

tort:)

Moi rodzice robią świetne torty, ale nie ma się co dziwić, bo tata był cukiernikiem ,a mama po prostu ma talent. Ja zaś od kiedy jestem na "swoim" też próbuję swoich sił w tej niezwykle przyjemnej sztuce kulinarnej. 
Pierwszy "tort" zrobiłam mojemu mężowi, ale raczej nie ma czego wspominać;), tym bardziej, że z wyglądu przypominał raczej tartę owocową, tyle że na biszkopcie, ale tym razem postanowiłam pójśc w stronę tradycji i oto skutki:
miziałam, miziałam i...




No cóż, może nie powala na kolana, ale najważniejsze, że smakował
(przynajmniej nikt nie zaprzeczał:)
a truskawki, choć "pędzone" miały smak truskawkowy!
Byle do lata:))

1 komentarz:

karpeek pisze...

Za to pierwsze zdjęcie rewelacyjne a la amerykańska gospodyni z lat sześćdziesiątych :-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...